hej

min hjälte för kvällen - martin lenstad. vi var ju då lite gangstas och klättrade upp på gvs taket igårkväll. lite smått läskigt efterson att jag hade alexanders enorma skor. men jag kom upp i alla fall så det var praa. bara det att jag kom upp sist och då fick jag ta smällen att vara där uppe i en minut för att sen klättra ner igen med dom andra. ner var nog värre än upp. men som sagt så kom en räddare i nöden, dvs martin. tack så mycket, det var en nära döden upplevelse for sure.

meeeen okej nu ska jag vara lite social så att inte alexander åker hem. eller det skulle inte skada just nu för han saboterar för mina älsklingar (läs fiskar). lill-erik har blivit skit stor och jag funderar på att släppa ut honom bland dom stora men vill ändå inte riskera att han blir uppäten.. hm tåls att tänka på. men jaja ni får ha det bra människor. pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0