gårdagen för hela slanten

uh intensiv bloggning här, haha. nejmen jag har ingenting att göra sååå ni får stå ut :) igår var jag on a resturang med familjen pga att broder min fyllde 23 år, grattis gamling! resturangen hette la familia och ligger på kungsholmen om jag inte minns fel, tror det var italienskt. jo det var det nog. hur som helst så var det hel mysigt att spendera lite quality time med familjen, den ända som saknades var min älskade pappa.

  
  


alltså ni får ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna men min kamera suger,
GE MIG EN SYSTEMKAMERA TACK!
ps. min moder och syster ser inte ut sådär slitna och konstiga på riktigt. mamma har en tindens att bli ganska.. hur ska man säga.. ful? på bilder. och sara drack just kaffe så där har ni den förklaringen. kom på igår att hon är jävligt lik lykke li som jag tvivlat på tidigare, kan slänga in en bild later. ds.

tidigare på dagen åkte jag och emma till lindo för att spela kubb, jag skulle utklassa linus som kaxigt nog tror att han kan slå mig. mitt under ett blodigt allvar spel mellan mig och lillen så kommer max baaaaaaaam! och kletar in mitt fejs med cocosbollar. jag tackade och log. efter ett pinsamt och misslyckat försök till att ge igen så ger jag upp och ger mig på linus i stället. han får damp och springer efter mig, kletar en i hela ansiktet PLUS I HÅRET! ett rent helvete var det att försöka få ut det så in i duschen för en tvättning av emma saxh fick det bli. tack så mycket linus, du ska dö :) vi hann inte spela klart kubb heller men jag skulle tippa på att jag ägde honom..............
sen vid fyra tiden fick jag bege mig hem till axeland som icke mådde så himla toppensuper bra. vi fick hjälpa till att bära ett party tält på ett skumt sätt och måste ha sett förjävligt ut. men det var kul.


nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så det får bli pusshej som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hejsan, om du funderar närmare på att köpa ny kamera så kika in på www.prisjakt.nu.

Där kan du jämföra märken, egenskaper, priser osv, det kan nämligen skilja ganska mycket i pris mellan olika butiker. Slänger iallafall med en länk:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=480

Lycka till!

2008-06-16 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0