finally

jaaaaaaaaaaaaaa! det är fasiken sommarlov nu och hujedamej va skönt det är :D idag efter the school avslutning så gick jag, emma och anna till täby och hade det cp. dom är tamefasen inte kloka någonstans, men det gillas ändå. det var hur många som helst i täbban idag. två av dom var ju ändå sandro och kaki/kakan :O lite otippat att träffa henne där men det gjorde jag, haha jag vart till och med lite chockad och även lite stum ett tag. men det är inte ritkigt mitt fel, sånt kan hända lixom. jaaaaaja sen efter att ha knallat runt med dom i ungefär tre (eller mer) timmar så drog jag hem till emma där vi käkade och hon kirrade mitt hair -ett rent helvete men sånt får man stå ut med. eller klippningen blev väll bra, topparna och lite toppning (Y) nu ska hon fixa mitt hår ännu mer och sen får vi se vart vi tar vägen. det är faktist sol ute nu! nästan lite otroligt. det är också btw fredag den trettonde för den som inte visste det, lite scary.

mr. big - to be with you


underbart skön och gammal låt, gillar också att dom är så otroligt tuffa!

Kommentarer
Postat av: krullanna

jag gillar håret!

2008-06-14 @ 01:30:20
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: kakan

jaså gjorde jag dig stum :D haha jag märkte allt att du blev lite chockad ;P muhaha

2008-06-14 @ 10:52:54
Postat av: sofia

inte jag, ibland får jag lust att kapa hela skiten!



haha ja det gjorde du minsann ;D varför vet jag inte men det är coolt det också

2008-06-14 @ 12:05:29
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0