en undran

VAD SKA MAN HA PÅ SIG I MORGON? inte för finklätt men ändå inte för ledigt, klurigt det där. jag är helt lost, jag borde vara och leta kläder just nu istället för att nörda mig här. usch på mig. jag funderar på att ta en lång vit kjol jag har och ha den som klänning med ett skärp in the midja, hm.. tåls att tänka på men just nu lutar det åt det. har lixom inte så mycket kläder här hos far min. attans. åh, man vill ju inte se ut som skit direkt. jaja.. får klura vidare på detta helt enkelt :/

nej nu ska jag sova i think, i morgon får man inte vara sådär äckligt grinig som man är när man sovit för lite (vilket jag har vart varje morgon sen jag började, typ). meeeeen ni får ha det bra peeps! sleep tight, don't let the bed bugs bite you. pusshej :)

Kommentarer
Postat av: elenor!

hörrudu jag har också världens klädproblem! eller hade! men nu får detta duga.. -.-

2008-06-13 @ 08:09:28
Postat av: sofia

haha jag hataaar det! fast jag tror jag har bestämt mig nu jag också :)

2008-06-13 @ 08:50:39
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0