en tanke..

åh sebbe kom nyss till mig med päronsoda, precis vad jag behöver. och nu står han och diskar upp det jag skulle diska, han är bra snäll han. ibland.

för övrigt så var det en usel match, sverige sög verkligen. eller alltså egentligen så kan man ju inte säga så eftersom att man säkert inte gjort det bättre själv men ändå. samma sak med olika kändisars stilar. egentligen så är det ju nästan ingen berömd hollywood människa som man kan avguda hans/hennes stil för dom har ju fasen flera olika stylister som stylar dom hela tiden. det är dom man ska avguda inte kändisen. egentligen då. lixom vem skulle inte ha snygga kläder och allt sånt med stylist? det gäller ju iuförsej att hitta en bra men ändå.

jaja nu ska jag inte tråka ut er med mer text att läsa, blir nog inga fler inlägg för idag. i morgon är en dag icke lik dom andra, det är nämligen kaki/kakan/karru födelsedag :D hela arton år blir bruden, helt sjukt vad åren flyger iväg. nåväl hare bra, sov sött och allt sånt. pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0