en liten del av trippen till borlänge

  
 
okej jag känner att det här, en gång för alla, krävs en liten förklaring eller vad man nu ska kalla det. jag vet inte vart linnea har fått det ifrån men jag är inte kär i (dig) johannaes. allt jag sa var att han(/du) var jävligt snygg, thats it. du läser säkert inte detta ens men till dom andra som var med på p&l hoppas jag förstår detta nu :) så, nu är jag nöjd. moahaha
  

vi stötte på snygga pelle i the hives lillebror och hans tjej.
han var så snygg/nördig/het/råsnyggååhsöt!
  
  

inte rökt eller snusat kompis :)
  
  
tobbe var kry :)
  
  
   

parlinohoran!
 ibland får han till det han också
 
vem står för den snygga tatueringen i min panna? JO, det är mästaren david carr!

Kommentarer
Postat av: mamman till parlinohoran

fy fasen vilka vackra bilder du tog X)

förresten så vet jag att du är kär i Johannes innerst inne ;) så det så! det är bara det att du inte har fattat det än så länge...!!!

2008-06-30 @ 10:32:10
URL: http://lillnea91.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaaaaaa, du snackar skit! :D



kära läsare.. TRO HENNE INTE!!

2008-06-30 @ 14:02:38
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0