done and done


nu är allt packat och klart! im ready to go to west coast :) kommer bli skönt att komma bort, även fast det bara är tre dagar. grejen med att packa är ju att man alltid tar med sig för mycket kläder, det händer mig varje gång. man använder typ bara hälften av alla kläder. just nu orkade jag inte bry mig om jag tog med för mycket, drog bara ner lite coola kläder. får tvinga mig själv att byta kläder varje timme eller nått, nej okej kanske inte men ändå.

nu orkar jag inte skriva mer för jag är faktist förvånansvärt trött, fastän jag vaknade vid halv ett i morse. ganska sjukt men whatever. tror jag börjar bli sjuk också, buhuuu! ont i kroppen och förkyld, fast ni som känner mig vet att jag gillar att vara förkyld just för den härligt rasliga rösten man får. den gillar jag mucho grande mycket. men okej nu ska jag sluta skriva, hoppas ni får en bra midsommar :) hemskt mycket pusshej!

Kommentarer
Postat av: miranda

dra till restaurang westbacken, my sister owns the place :)

2008-06-22 @ 00:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0