det regnar i stockholm idag

..okej det rättare sagt öser ner regn just nu, helt otroligt. vad hände med värmen? vart har solen tagit vägen? som bortblåst, fan. jag som ville bli brun! ..eller vad säger jag, jag är redan brun men jag vill bli ÄNNU brunare. det skulle sitta fint. gårdagen var otroligt kul så tack så mycket för det :) jaaa nu vill jag inte skriva mer för nu ska jag kolla klart på fabulous life of.. på mtv och sen kolla på mitt liv som popstjärna (ja fanny jag gillar den fortfarande) och my boss´s daughter.

juste jag måste ju hinna till tobbe och packa ner mig i hans resväska till hultsfred också.. hm blir lite körigt. menmen får se hur det blir. hare fint människor, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0