brunbrunbrun

jaaaaaaaa hej!
idag har jag vart i skolan och det var helt okej, med rätt personer så kan till och med en skoldag bli kul! sophia har fotat lite extra idag just för att hennes blogg ska bli en fotoblogg, hahahaa fula unge. men det kan bli kul så vill ni se fula bilder på mig och andra så ska ni definitivt kolla där lite då och då :D när jag kom hem ifrån skolan så solade jag i ungefär en timme vilket var underbart, fast det blåste lite för mycket idag tycker jag. just nu sitter jag och pluggar arbetsmiljö och säkerhet och det suuuuger rent ut sagt. sen så måste jag snabb kolla vad jag ska ha för prov på torsdag, fack allting kommer på en gång nu. kulkulkul.

i morgon så ska kanske jag och sophia på en musical som små skitarna ifrån midgårdsskolan gjort, men det är inte säkert för verken hon eller jag vet vilken tid det är och vi vågar inte fråga ^^ sen efter skolan i morgon ska jag vara med alexandra, emma, alexander och kanske någon/några mer, fast dom vet inte om det eller alexander vet men ingen annan. i alla fall, jag är ensammen hemma i morgon så alexandra ska förhoppningsvis sova här, annars blir det lite mycket tråkigt. fram mot kvällen eller aa middagstid i alla fall så ska jag knalla ner till familjen söderblom där jonathan tar studenten, grattis :)

nej nu måste jag plugga vidare, jag kanske slänger in ett inlägg senare. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0