blekvendi


jag får inte nog av gossip girl, det är så bra så bra så bra!
för tillfället har jag en diskution med vendela om vem som är brunast och det ser ut som om jag vinner med häst längder! men det är väl inte så konstigt, hon är ju likblek den där tösen. pinsamt. själv ser det ut som om jag är från afrika, chile, spanien eller grekland. tänker inte lägga upp några bilder på tjejen för då skulle hon skämmas allt för mycket, i think! man blir lixom bländad, eeääch! om hon står längst en stor vit väg ser man henne inte ens :)
aaaaaalltså jag kan väll slänga in en bild på vitingen så ni får se med egna ögon

VIT!

Kommentarer
Postat av: ARG!!!!!!!!

JA MEN HUR GAMMAL ÄR INTE DNE DÄR DÅÅ!!!!!!!!!

2008-06-03 @ 21:28:56
Postat av: sofia

FÖRRA VECKAN!!!!!!!!

2008-06-03 @ 21:29:21
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0