alla i min omgivning dör..

..alltså fisk mässigt. mamma sa för en stund sen att hon hade hittat en död fisk tjej i mitt akvarium idag. vet inte ritkigt vem det var men det beklagas enormt. är det något jag gör som får fiskarna att dö? jag ger dom ganska mycket mat men jag tvingar dom ju inte att äta?! dom väljer ju själva lixom, + att man inte kan dö av det, eller? hm however så hoppas jag att du får det bra i fiskhimmelen. amen.

den här dagen började bra och allt sånt men sen nu vid halv elva tiden så förändrades det ganska skarpt. jag och min lilla älsklings emma drog oss tillsammans med vendela "ölarn" grudd ner till gu (gustavsudde) i hop om att ha lite kul.. fel av oss. det var bara massa 92:or där typ och dom verkade ganska dryga, dom vi träffade i alla fall. visst fanns det några bekanta ansikten här och där men inte så fasligt många man kände kände. skönast på plats var nog marcus ivarsson med sina stekarbrillor, ohja det var hett. tråkigast/dummast/allt-annat-dåligt var nog alexander olsson som dissade oss lite väl mycket. det är någonting med den där grabben alltså. när vi är typ i lindholmen eller nått sånt så kan han vara med oss hur mycket som helst men när vi är på något sånt här "centralt" ställe eller vad man nu säger så drar han bara. skäms han över oss? tycker han egentligen att vi är dumma i huvudet? ja det är många frågor kring det som snurrar runt i mitt huvud.

i alla fall så var det sååå ingen höjdar kväll, jag har ingen aning om varför vi var där så länge utan det bara blev. urkass kväll helt enkelt. får hoppas på bättre i morgon så jag ska hem till daggen och kolla på en kärlekshistoria :) han är min hjälte ibland.

nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, bilder från dagen kommer kanske i morgon eller när jag har ork. nu ska jag gotta mig med fettiga chips och se filmen hocus pocus som jag inte sett på år, den är bra. jaja ni får ha det så bra, sov sött och allt sånt där. pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, alexander är dum!

2008-06-14 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0