you look like a talking hamburger that's just sitting there going "HEY"

okej så då var kvällen avklarad! den gick från att vara lyckad till lite små tråkig när vi fick soppa torsk på vad vi skulle göra till super lyckad. vi skulle träffa elin vid gustavsudde men så vart det ändrade planer så jag och miranda tog oss en sväng till kvarbadet för att impuls bada. vi smet in och var där i typ en halvtimme, skönt var det! varmt och allt. men vi tänkte ju inte på att våra shorts skulle bli helt genomskiniga av our trosor sååå det gick som det gick. miss m fick också ett ragg på stationen av en boy vi inte vet namnet på. hon gillade det.

nej nu ska jag ta och slänga av allt från min säng så jag kan sova, sleep tight. kiss kiss :)

Kommentarer
Postat av: miranda

mjaaau. en ganska cool kväll måste jag ta och säga

2008-07-27 @ 01:19:35
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: sofia

om man ska uttrycka sig milt så :)

2008-07-27 @ 01:23:01
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0