blank

jag är i chocktillstånd just nu. anna skrev nått som jag vart helt.. tom av.


sofia sandahl säger:

fast egentligen tror jag hon bryter ihop inombords, alltså hon framstår som den där tjejen som klarar allt och aldrig är ledsen eller nått sånt

sofia sandahl säger:

hon skämtar bort det också

anna » "hate is just a word for somebody you love, but no longer believe in." säger:

ja, exakt..du är lite likadan.

sofia sandahl säger:

vaa

sofia sandahl säger:

oj

sofia sandahl säger:

det har jag aldrig hört förut

anna » "hate is just a word for somebody you love, but no longer believe in." säger:

jag ser dig som det. den starkaste i världen men sen så kanske det inte är så.

sofia sandahl säger:

ehe.. nej det kan jag ju inte säga att jag är

anna » "hate is just a word for somebody you love, but no longer believe in." säger:

asså jag menar inget negativt med det! Bara att det värkar så.

sofia sandahl säger:

nej nej självklart inte

anna » "hate is just a word for somebody you love, but no longer believe in." säger:

själv känns det som man bryter ihop för minsta lilla,

jag är inte stark? jag bryter ihop för ingenting, jag gråter hela tiden. kanske inte satt någon annan ser men jag är en riktig crybaby. dom som ser mig som den stark typen har fått lite fel.. hur säger man.. inblick? på mig. thats really not who i am. jag gråter av filmen, jag gråter av böcker, om jag gör illa mig. inget ovanligt men jag kan ockå börja gråta över att någon i min familj säger nått dumt, jag visar det inte först utan skrattar istället men sen när jag går upp på mitt rum eller in på toaletten så blir det flera flodar. samma sak gäller om någon jag känner säger nått, helt ärligt jag gråter hela tiden. mer än någon annan jag känner. haha. jag kan till och med börja gråta om mamma säger nått dumt om pappa, först börjar jag säga emot och då fortsätter hon vara cp och sen smäller jag igen dörren och gråter. har hänt mer än en gång, alltid hon mamma. pappa säger aldrig nått dumt om henne när jag är i närheten, jag gillar honom.


Kommentarer
Postat av: alexandraaaaaaaaa

j a g ä l s k a r d i g <3

2008-07-06 @ 19:56:14
Postat av: sofia

r i g h t b a c k a t y a <3

2008-07-06 @ 20:02:58
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0