ärligt talat.. jag vet inte.

idag var kul. jag och linnea skulle åka tåg ner till centrum och cia skulle hoppa på i bällsta. påvägen blev linnea attackerad av en geting som kraschlandade i hennes hår och sen på hennes ben, det var kalabalik. vi skrek som in i norden och alla på vagnen skrattade åt oss. speciellt en liten flicka med en barbie målarbok, hon skrattade nog mest. det var hyfsat kul och läskigt på samma gång. cia hoppade inte på i bällsta pga att hon var allt för jätteseg, duh! men inte gjorde det något för vi bosatte oss på biblioteket så länge och spelade petsson och findus :) helt plötsligt ringer cia och säger att vi ska gå och möta henne, det gör vi. hon säger också att det skett en olycka vid kyrkan så vi drar dit och till vår stora förvåning ser vi maria gamba hoppa in i en ambulans och att hennes son (tror vi) blir inburen på en bår :( det var riktigt hemskt. sen drar vi och hyr filmerna och hem till moi! torkel i knipa åker in i spelaren men hackar ett antal många gånger så vi funderar på om det är fel på spelaren så vi beger oss hem to linnea i stället. samma sak hände där så vi vart ledsna, jag hade verkligen sett fram emot att se den! i stället vart det djävulen bär prada, den är bra men den är nog bättre när cia inte sitter bakom en och piper stup i kvarten eller säger "hon ska åka hem och vara med nate i stället!" det var helt enkelt en trevlig kväll :)

nu orkar jag inte skriva mer, pusshej :)
ps. jerry gillar mina vita kanye west brillor (erik!!). ds.

Kommentarer
Postat av: kanye west-lover

jag har faktiskt också köpt nya brills, dom är asballa;D

2008-07-02 @ 15:58:45
Postat av: sofia

trevligt :)

2008-07-02 @ 16:11:18
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0