kyss

idag har varit en ganska.. tråkig dag fastän det hänt saker. alexander kom och hämtade mig vid stationen för att sedan åka till badberget och bada med några. där var det rätt dött och det vart inget bad för mig, fast jag höll på att dö av värme. sen så vart det hejhej där ifrån för att åka hem till alexander och göra ingenting för att sen vid fem tiden så skulle vi till frösunda och kolla på när massa lindholmen killar skulle spela fotboll. det var väl sådär, det ända roliga var väl att se på hur dålig kondition alla hade och hur kul marcus i mål hade, haha. skugga,  flugor runt en hela tiden, tre myggbett och nittio minuter senare så vann dom med 13 - 1, alla var totalt slut efter och en av dom fick en vad större än den andra pga en skada..

nu känner jag att jag inte orkar skriva mer såååå pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0