filmit

hellu :)
jag är inte så aktiv just nu men det beror bara på att jag inte är så sugen på att dela med mig av allt "kul" jag gör om dagarna. ni får helt enkelt nöja er med att få läsa om dom lite så och då.
idag var jag i alla fall med anna, det var en riktig slapp dag. vi var hemma hos henne och kollade på två filmen och spelade nästan spel. först såg vi juno som var sjukt bra och otroligt rolig, bleeker är så söt i filmen! seriöst, jag dog ett antal gånger. han är inte sådär klassisk söt utan mer nödigt söt, me like :) sen fick vi lite godis sug så vi gled ut på vägen med hennes fröda fräsarmoppe och köpte godis för att sen se på dream girls, också väldigt bra. man blir oerhört avundsjuk på allas röster i filmen! helt otroligt vilka röst förmågor dom har. visst några har väl fixxats till men ändå, woow.

citat:
- did you hear juno mcguff is pregnant?
- yeah.
- did you hear you are the father?


juno mcguff: i think I'm, like, in love with you.
paulie bleeker: you mean as friends?
juno mcguff: no, i mean, like, for real. 'cause you're, like, the coolest person i've ever met, and you don't even have to try, you know...
paulie bleeker: i try really hard, actually.

nej nu ska jag göra klart en sak on the dota och sen sleepa. ahh, längtar. pusshej :)
ps. jag har hicka.. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0