städning för hela slanten

god morgon!
jag har varit vaken i en timme men ändå, direkt när jag vaknade fick jag en kick!.. jag började först städa undan lite tallrikar och sånt som fanns på mitt rum och sen började jag dammsuga. hela huset! okej pappas hus är inte så stort, det är snarare en lägenhet men ändå. det tog typ 45 minuter så nu är allt rent och snyggt :D fast jag tog inte simbas rum för där sitter han med sin kååmpis och spelar dota, jag tog inte heller pappas rum för jag ville inte.. men allt annat! idag ska jag också vänta på att pappa ska sluta vid fyra och då ska vi rensa ut vårt förråd och ballkong som han använder som en belastning för alla hans fula saker. man har inte kunnat sitta där ute på huuuur länge som helst. men det ska det bli ändring på nu!

nej nu ska jag försöka proppa i mig frukost och kolla på ellen, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0