se upp för lat katt

hej!
inatt blev det inte mycket sova kan jag säga. vart väkt av en max vid halv två tiden som var utanför mig med stekiga kläder och en snygg cykel, sen så vaknade jag vid fyra att en katt fan var inne i mitt rum och jamade för att den ville ut och sen vid åtta bombade emma mig med samtal och sms. TACK MÄNNISKOR!.. annars idag har jag bara tagit det lungt. drog ut med båda brorsorna till åkersberga där vi har en liten stuga. det var mys och ap varmt i vattnet. jag vindsurfade! först låg jag bara bakom far min men sen gav jag det ett försök och jag rent av sög. man måste ha värsta superman musklerna för att klara av att dra upp det där jäkla masten. jag ska öva och äga sönder snart, mycket snart.

jag är hungrig, vill ha mat. nu. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0