mjau

när jag ätit upp min middag som består av kyckling spett och cola light så ska jag hoppa in i duschen, sminka mig, klä på mig och sen ta the train till frösunda där jag ska home to the hottest cat on earth! om ni inte fattat än så ska jag vara med miranda. ska bli mucho grande kul, trevligt, kattigt, najs och extremt coolt. i can't wait!

slänger in en bild jag la upp typ nyss men som jag gillar såååå mycket

eran första tanke med bilden måste ju vara just mjau.

ps. ni får absolut kommentera mera, just nu känns det tyvärr lite dött på den fronten.. ds.

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d e r

hej, nu har iaf jag komenterat

2008-07-11 @ 00:37:28
Postat av: sofia

tack alexander, det känns i hjärtat.

2008-07-11 @ 01:10:09
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: miranda

M.J.A.U.U.U.U.U!

2008-07-12 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0