kan man inte alltid bli väckt så?

jag är lite sliten just nu, har inte sovit så mycket inatt. eller okej jag somna väll sådär vid halv fyra tiden och fram till halv ett då jag vart väckt av en vendela som kommer och klappar mig på axeln "hallihallå, vi är vakna bara satt du vet". jag kunde inte direkt somna om efter den väckningen så det vart att dra sig upp för att bomba hennes säng och snacka om gårdagen. nej jag borde väll dra och slagga nu.. ja, så får det bli. har en tanke att sova lääänge i morgon! ohfuck, min syster fyller 20 i morgon och jag har inte köpt någonting, ZERO! ohwell, hon kan ju inte direkt döda mig eftersom att allt på hennes dumma önskelista kostar över 1000 lappen typ. men det är kul.

jajajajajaja, jag ska sova. NU! godnatt, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0