jag dog igår och det är alexanders fel.

godmorgon!
igår vart det ju som sagt fotboll och klas för min del. fotbollen var helt insane, alltså alla var som galna! + att domaren absolut sög balle. alltså alla människor var helt heeelt aah, hoppade omkring, svor hela tiden och allt sånt. men ändå tror jag att göteborgarna var värre än djurgårdarna, inte för att man såg så himla mycket eftersom att dom satt på andra sidan planen men ändå, dom tog typ sönder gallret eller vad det nu heter och massa. nej, jag vill inte sitta i klacken igen, jag var helt säkert på att någon galen man skulle komma och slå ner mig. läskigt.

kalaset var mucho kul måste jag säga! först när vi kom dit var det pajer och kyckligklubbor och sen bullar, kakor, tårtor och andra godsaker. jag tror seriöst att jag åt 8 bullar eller nått sånt, inte så smart eftersom att det känndes som att jag skulle spy resten av kvällen. menmen, mina små kids börjar bli stora nu :') haha. bilderna från igår kommer i nästa inlägg i think.
jag - du är grym.
teo - nej inte riktigt, jag är bara sju år.

sen senare på kvällen så hade jag lite tid över så jag lekte lite med martin, johanna och alexander. vi var och badade hos bruden, i typ två timmar! jag cuttade upp hela mitt knä i jacuzzin :( attans vad ont det gjorde. om man räknar bort det så var det en lungn och skön kväll, fast jag skulle hellre vilja se klart disturbia hos alexander! morr. på macken där dom köpte godis mötte man både den ena och den andra, först två fest sugna killar vid namn fredric och erik, och sen självaste adde! hm that reminds me of.. vi (vendela och jag) måste fixa till det där snaggkalaset vi skulle ha till erik! hemskt viktigt.
jaja nu ska jag kolla på tv och göra lunch typ, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0