ja.. det var det

hejhopp. har inte varit så värst sugen på att skriva värsta långa bibeln här men nu är det banemej dags!
idag var jag i stan med katten själv (miranda) och en emma som jag inte träffat sen skolavslutningen, det var trevligt :) miranda skulle köpa brillor så vårt första stop vart urban outfitters, hittade så himla söta t-shirtar där! fast dom kostade ju runt 400 också.. hur som helst så begav vi oss till slussen, först in på monki där jag fann en fin kjol, ett fint linne och en söt tisha. jag gömde dom lite för att mitt kort är cp och kan inte betalas med, så jag skulle gå och ta ut pengar. trodde jag.. jag gick till en bankomat och då står det att kortet ej medges eller nått skit. fack! mitt kort är alltså broken, "just snyggt". vi gick till t-shirt store där jag såg ett par sket snygga typ persikofärgade brillor, miranda köpte ett par finingar där ^^ sen åkte vi hem eftersom att typ ingen hade pengar, det sög ju. jag hade sett fram emot att köpa någonting.. haha, har inte gjort det på ett tag nu :O alltså klädmässigt. får se om pappa vill låna ut 700 tills mitt kort funkar ^^ juste! jag träffade elenor där vid bankomaten också! jag vart glatt överraskad :D

när jag kom hem så käkade jag lite för att sen bege mig till lindo där det vart film i alexanders svettiga rum. först trodde jag det bara skulle vara jag, alexander och johanna men nejnej martin och theodor makade sig in där också. det vart tjockt. supersugen var filmen, jag hade då inte sett den så jag var glad. hann inte se hela eftersom att sista tåget gick tolv, vart lite kuddkrig också men sånt är underbart. fick små springa dom sista meterna men sånt gillar man.

nej vafan nu ska jag gå och lägga mig tror jag, eller jag ska kissa och bortsta tänderna först. hm, onödig information? -JAPP! jaja sov gott, pusshej :)

Kommentarer
Postat av: elle!

det var JAG som vart glatt överraskad :D

2008-07-17 @ 12:39:01
Postat av: sofia

men hallå, JAG också! :D

2008-07-18 @ 15:00:51
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0