hej-katten-kväll-!

hola era små nattugglor!
min kväll spenderades i lilla frösunda hos miss park som ligger waaaaay ute på landet.. hehe. men det var mysigt. först skulle vi till littlesjön men ett snesteg gjort av oss gjorde det omöjligt. men frukta ej, det gjorde ingenting eftersom det gick en film som the ring på tv, en kamera framplockad, lite scooter låtar + härliga mooves och vi hade läskeblask! då blir det en väldigt lyckad och rolig kväll :) den där missen var väääldigt klösig idag alltså..

jag är inte ett dugg trött, vet inte vad det beror på. dom senaste kvällarna har jag vart upp till typ två, fast igår överträffade jag mig själv! jag var uppe till typ halv fem, fem. jag kunde verkligen igen sova så jag kollade lite på sex and the city och sen läste två sidor av en bok jag inte kom ihåg namnet på innan jag slocknade i en soffa. that reminds me off... JAG MÅSTE SE FILMEN! satc alltså, jag måste se den! det är nästan skandal att jag inte gjort det än. snart snart snart ska jag försöka hitta någon att se den med.

di di dam dam (8) jag har inget mer att skriva för tillfället så ni får nöja er med detta helt enkelt ^^ pussheeeeeeeeej :)


Kommentarer
Postat av: miranda

det ända man behöver för en lyckad kväll är lite scooterdunk

2008-07-12 @ 23:55:23
Postat av: sofia

kunde inte sagt det bättre själv

2008-07-13 @ 02:27:12
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0