hej hopp i hagen jag gillar inte rubriker

idag vaknade jag vid halv tre då pappa kommer in och väcker mig och säger att vi ska åka till åkersberga för att fira syster som fyller 20. jag trodde det skulle bli kul men hon var så jävla grinig så det förstörde ganska mycket. vi var där till sju ungefär och sen har jag packat och fixat tills gotland i morgon vid fem tiden, sucksucksuck. eller okej där jlög jag riktigt rejält.. jag har inte packat ett dugg tills gotland. allt ligger i en hög och jag får damp på det. sara pajjade mitt humör totalt idag. tack! fast jag träffade min söta kusin julia och hennes pojkvän där och det var väldigt kul, har inte träffat henne på hur länge som helst!

nej man kanske borde ta tag i packandet?.. om man orkar. nån jävel ringde mig förut också men la på efter att ha sagt "hej sofia" lite creepy.

Kommentarer
Postat av: vendi

det var väl en buske "som slant på knapparna" antar jag

2008-07-21 @ 00:11:23
Postat av: sofia

hahaha, kul. humor.

2008-07-21 @ 00:47:58
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0