förlyld jävel

kom precis hem efter att ha frysit häcken av mig pga att jag var tvungen att räkna när alexander och david kickade med en fotboll.. vi var säkert ute i två timmar. i början var max också med men han nådde inte riktigt upp till kraven gå han ville inte vara med längre. jag försökte lära honom massa coola saker men när han inte klarade sa han bara "men ofta man behöver kunna det där" hur som helst så är han dålig på fotboll, han är till och med hemsk. ledsen men det är den nakna sanningen. jag kan ju inte heller säga att jag nådde upp till kraven i början heller men sen så vart jag bättre (; haha. alltså seriöst, jag var redan hur förkyld som helst och då sitter jag ner i en timme och räknar hur mycket bollar dom klarar av att kicka. till slut klarade david tolv nästan helt själv så då fick jag gå in, jag var helnöjd.

i morgon kommer jag nog vara ännu mer förkyld men jag får skylla mig själv på den punkten. usch karro och josse åkte till sunny beach idag.. FUCKERS! två till veckor sen drar jag to gotland (: jag längtar, fast ännu mer längtar jag till west coaaaaaast! ge mig det nu nu nu NU. nej men fy, nu ska jag krypa till kojs. i think. sov sött, fast det gör ni nog redan. pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Emma

oooh, har du din heta röst igen? ;)

2008-07-06 @ 09:37:06
Postat av: sofia

jao :D

2008-07-06 @ 13:36:32
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0