efter 1½ är jag äntligen hemma!

helluuuuu :)
igår var jag alltså i stan all day long, det var kul att spendera lite quality time med teo :) jag fick gå upp redan vid åtta istället för ett-två då jag brukar gå upp, jobbigt! hur som helst så åkte jag in och först gick vi och badade på eriksdalsbadet där han fick några rediga smällar mot huvudet när han bestämde sig för att åka baklänges ner för en vatten ruschelkana, smart drag! själv har man ett sår på armbågen, blåmärke på sidan av magen och sen lite inre blödningar i benen, armarna, magen och fram för allt huvudet. men jag överlever. sen två timmar senare så skyndade vi oss upp till lägenheter för att lämna badkläderna och bege oss till t-centralen för att hämta bio biljetter av jugge och sen springa till bion, vi såg the chronicles of narnia: prince caspian. riktigt bra och själva caspian var riktigt riktigt snygg! vi bunkrade upp med både godis, popcorn och läsk. men det är så det ska vara. eftersom att teo svalde hela poolen på badet så vart resultatet två toabesök under filmens gång +efter, han är nästan värre än mig. juuste, gullungen tappade en tand mitt på bion också som han var så stolt över, haha!

sen när vi kom hem så var jag så gott som död så det finns inte så mycket att berätta om resten av dagen. jag sov till elva men vaknade varje halvtimme för att nora och teo höll på att bråka hela tiden, suck. dom skjutsade mig till östra vid ett och jag kom hem för en halvtimme sen! tåget jag satte mig på 143:19 kom till typ mörby och sen tog det stopp i mer än en halvtimme tills ett tåg kom och hjälpte till. sen så var jag tvungen att ta tåget som gick 14:19, det tog alltså 1½ timme att komma hem.. suck suck suck världens största suck. och det värsta är att jag var kissnödig hela vägen!

ehm okej jag måste duscha nu för jag ska vara i centrum om en timme för att träffa the girls och köpa the la food, jag vet inte om jag nämnde det men ikväll är det dags för tjejmiddag :) väldigt mucho grande trevligt! okej bråttom bråttom bråttom! ha en bra kväll :D pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0