disturbia

ja hallå!
kom hem för ett tag sen, och guess what? jag var i lindholmen, surprise? moaha. först när jag kom dit så stod david och alexander och kickade lite, den här gången fick jag också vara med och leka :) jag vart nöjd. hur som helst så tröttnade vi och det var då david fick idéen att åka till vallentuna för att köpa godis, javisst gjorde vi det! inne på candyshop så smög sig en katt och jag tror att ni alla förstår vem jag menar ;) miss katten park och madde. det var inte igår! ..eller jo, hehe. eftersom att tåget gick om typ en timme så tyckte david att vi skulle knalla till bällsta station.. det gjorde vi. stannade några gånger för att äta lite olika bär, eller är körsbär ett bär? nåväl så åt vi det. mums! när vi kom till stationen så kom det ett tåg åt fel håll som vi hoppade på för att åka och möta tåget.. det gjorde vi. seeeeen, 36435 timmar senare anlände vi till lindholmen igen. skönt. vi skulle se på en film, disturbia, men alexanders föräldrar kollade på en film så det gick icke, vi var tvunga att vänta typ en timme på att se vår film. david tröttnade och gick hem, jag och alexander var halvt döda och lekte lite med hans gungstol dom har nere i ett rum. seeeeen, 36435 timmar senare så var filmen igång och jag måste säga att jag gjorde ett bra filmval! inte för att jag hann se klart den men ändå.. det jag såg var mucho praa :)
fick överraskande nog ett sms från sötingen linnea som beklagade sig över att hon var på en båt med hennes klass och hade tråkigt medans lärarna var och festade, haha. i feel you'r pain!

i morgon ska vi se på fuusball, djurgården spelar tydligen och pappa har köpt biljetter. och gissa vart vi ska sitta/stå?! I KLACKEN! hahah, jag höll på att dö när jag hörde det. + att han kommer tvinga oss ha våra tröjor där det står vårt efternamn och en siffra.. nej nej nej säger jag bara. det håller inte. hur som helst så ska vi sen till våra kusiner och fira små skitarna och sen, i fall att jag hinner, så ska jag nog till alexander för att se klart filmen. i hope. nejmen till er som inte sett den, se den! den har lagom mycket humor som jag-vill-hålla-för-ögonen-känsla. okej nu vart det en jeevligt lång text, orkar inte skriva mer ^^ sov gött och dröm sött, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0