det är lördag och jag är egentligen en snäll tjej

hejhejhej hemskt mycket hej!
gårdagarn var minst sagt lite smått galen, kvällen alltså. jag fick stressa som satan för att jag skulle hinna ner till centrum till halv. mötte vendela och miranda där för att vendela skulle lämna ett kort +ballong hon gjort till en i sin klass. helst plötsligt flyger ballongen iväg och man ser i hennes ögon att hon blir ledsen, hon vågar inte heller springa efter den så vem gör inte det om lilla jag? tar en spörtning och hämtar den, halvägs så tappar jag den och får springa igen.. kul. vi går mot sibylla där han bodde och när vi kommer dit så visade det sig att han är syskon med min gammla konfirmations ledare!

hon - hej, hur är det?
jag - det är bara bra, hur är det själv?
*tystnad*

vi gick till centrum igen för att möta upp fanny och elin, sen går vi loss och köpte mat och annat smått och gott. rullar hem till elin och kirrar allt, dunkar fin musik och har en wunderful middag med lite kattiga klösningar. vet inte riktigt när man vi bestämmer oss för att dra ner till centrum och leta efter nått kul. där nere var den en jävla massa folk. lindholmare + en finsk brud (hon lärde mig säga fuck off på finska så jag lärde henne dra åt helvete, jag sa också till henne att hon var snygg. "i thought that every suomi was ugly but then i saw(?) you" hon sätter igång och börjar krama mig så jag antar att hon tyckte jag var snäll.), some chics och sen raggade vi upp några från åre och göteborg. fanny! det var bara EN som var 14, dom andra två var 91:a och 90:a ;D sötsöta var dom också. petter (minstingen), simon (91:an) och thomas med h (90:an) följde med oss tillmacken där det vart lite mycket kalabalik. en tös mådde inte så bra så jag sprang fram och tillbaka för att köpa vatten och sånt gulligt, jag är snäll. efter att ha varit där och degat lite så skulle dudesen gå hemmåt (förresten så hade dom landställe i täbykyrkby och dom hade gått(!) där ifrån till vallentuna centrum bara för att), vi bestämde oss för att joina dom en bit. det visade sig att vi gick hela vägen till bällsta station och där mötte vi upp vendela, miranda och fanny som inte orkade gå och tog tåget. helt plötsligt står jag i en stor pöl mitt på staitonen, hmmm vem åstakom den pölen undrar jag? jag förstår snabbt att det var en lite tös på 16 år och vid namn vendela som kletat ner stationen. elin kläcker ur sig "sofia du står i vendelas kiss!!!!!" usch, fyskäms.. hur som helst så ville, av någon konstig anledning, killarna inte åka tåg med oss (hahaha!) så dom bestämde sig för att vandra hem. elin får den sjuka idéen att vi ska ta en taxi till dom så det gjorde vi. haha vi kliver in i taxin "hej jag heter sofia, du var söt vad heter du?" han hette mohammed eller nått liknanade. han va faktist söt. vi anländer till killarna och dom vart ganska mycket chockade, fyfan va vi var jobbiga! haha. vi börjar förstå att vi inte kunde gå ifrån dom andra så vi lunkar tillbaks och vid stationen kommer en man som hette krister, kloka ord hade han också "man skall åka tåg medans man kan". sen så mötte vi upp sss (= super sköna sussie) och några killar hon var med, tråkiga var dom så jag kommer inte ihåg namnen.

vi tog tåget och där sitter en felix som är vän med robsztervendela och fanny sjunger på med en gammal goding som bitches kollar hit och vendela börjar kyssa honom på kinden, "aha vad är det här nu då?" haha vi är sköna. det vart ju några samtal till en viss joakim fagerhem också, vendela tvingade mig ringa och säga "you'r a sexy motherfucker" men det är kul. kom hem vid tre tiden tror jag. vendela och miranda slaggade hos mig och det var kul, specielt såhär på morgonen då vi snackar om vad alla gjort och sagt, sååå kul gårkvällen var. en del av den i alla fall, en person kom och förstörde genom att bara finnas menmen, what to do. fick ett sms av åresimon när vi kom hem också, he has my number, wiiie! hahaha..

jag är sjukt speedad och martin ska ut på ormjakt, tydligen huggormar. haha. nej nu ska jag ut på en cykeltur med vendela :D kommer bli skönt. nej men pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: Fanni

åresimon, är det en av 14åringarna eller?

Isåfall är det min förtjänst att han har ditt nummer snygging. ;)

(Hej Sofia)

2008-07-20 @ 08:14:24
URL: http://fnany.blogg.se/
Postat av: sofia

åresimon var 91:a ;)

jag tackar så hemskt mycket för det!

(hej fanny)

2008-07-20 @ 14:29:32
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0