destination gotland

då var man hemma efter en fem dagarns tripp till gotland. kändes snarare som att jag var där en dag.. that sucks. menmen, det var strålande sol varje dag, jag tjänade 400 kronor och mötte snygga gräbbs, inte helt fy och skam. jag skulle fått 800 men lilla simba snodde åt sig halva skatten.. sola gjorde jag nästan ingenting men det går bra ändå, får steka nått så otroligt mycket dom tre veckorna jag ska spendera på västkusten. det vart inga bilder tagna för jag orkade inte helt enkelt ^^ men det är otroligt fint där nere, känns som om man är utomlands.

nej nu ska jag ut till åkersberga en snabbis och sen så.. vad händer ikväll för mig? jo! jag ska vara med katternas katt miss park. med den bruden blir det alltid en lyckad kväll. måste dra nu, alla dampar på mig hhihihihihihihi. kyss!

Kommentarer
Postat av: miranda

hahahaha, gillar sista stycket i inlägget "alla dampar på mig hhihihihihihihi" see yah tonight

2008-07-26 @ 15:35:35
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: sofia

dom gjorde det :)

ser fram emot att träffa dig

2008-07-26 @ 18:27:36
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0