walk a mile in my shoes

godkväll! eller vad man nu säger när klockn är 6. idag har det inte hänt så mycket, ingenting faktist. jag har vart hemma ifrån skolan pga huvudvärk och grejjer. jag åkte iuförsej till skolan för att lämna lappen om indvalet, kände mig ovanligt snygg (not) när jag anlände till skolan med mina mjukisbyxor instoppade i randiga (svart/gråa)  strumpor, gamla skitiga skor, pappas tjockiströja och väldigt nasty hår. men vem gillar inte sånt? vill tacka min lärare som gjorde det en aning bättre som påstod att jag såg fräschare ut idag än igår. tack.. den värmde!
sen fick jag sitta och vänta på tåget i drygt en halv timme vilket var väldigt roande, satt och spelare pop superstar på mobilen, kollade igenom mina bilder 50 gånger, tänkte på vad jag ska ha på mig i morgon och vad jag ska baka när jag kommit hem. tåget kom till min räddning efter allt tänkande och ståhej, meen när jag kom hem så märkte jag att vi självklart inte hade socker så där sprack den bak idén. bad pappa köpa det så får väl ta och göra det senare ikväll om inte annat. måste plugga också, suck.. skriva om nån jäkla barnlek? väldigt kul.

nån där ute som skulle kunna tänka sig att göra det åt mig?
väldigt mycket tack på förhand.

ett riktigt megastort plus är ju att det inte kommer nått bra på tv ikväll.. eller jo juste gordon´s kitchens nightmare är hyfsat kul, 21.55 på kanal 5 (:
however, nu ska jag sätta igång att plugga lite lätt och sen käka dinner.
smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0