världen är galen

size zero? vad är det som är så snyggt med det egentligen? ingenting om ni frågar mig. vem tycker det är snyggt? en störd person som gillar att se på när en tjej/kvinna förstör sin kropp för att hon vill se ut som nån model med size zero. men det mest oroväckande är när man hör att flickor vid 10-13 års åldern börjar tänka på vad dom stoppar i sig, ser jag tjock ut hit och ser jag tjock ut dit. visst jag kan inte säga att jag aldrig tänkt på vad jag stoppat i mig eller att jag aldrig tyckt att jag är tjock, det skulle vara en lögn men det har inte gått till överstyr. alla har skavanker som dom avskyr, till och med modeller. ingen är perfekt. det är annorlunda person till person vad man själv tycker är snyggt men jag anser inte det här som snyggt. har du kurver eller är lite mullig, so what?! det är vackert. varför se ut som ett vandrande skelett?

men varför ska man operera eller gå ner så mycket i vikt för att efterlikna nån berömd person? man är den man är och bara för att man opererar tex näsan så kommer man inte må bättre, då kommer man bara hitta mer och mer fel med sig själv och tillslut ser man värre ut än janice dickinson. inte så charmigt kan jag säga.
vad är så snyggt med henne? en plastikopererad kvinna som förstört sitt ansikte totalt enligt mig.
image65
barbie om sisådär 10 år kanske? det skulle inte förvåna mig med dagens ideal.
skrämmande.

Kommentarer
Postat av: emelie

mm, världen är verkligen galen

2008-02-20 @ 23:54:46
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Miranda

bra skrivet kvinna! håller med helt och hållet!

2008-02-21 @ 00:08:08
URL: http://mirandainthepark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0