väldigt mycket minus

åh vilken underbar dag... not. hatar alla hjärtans dag när man inte har någon "partner". idag ska jag nog inte göra så mycket, faktist ingenting alls. skönt men ändå inte. alla har nån att vara med idag, alexandra har david, emma har jonte, sara har vickan (hon är inte lebb) och sen massa andra, alltså SUCK!

jag har egentligen ingenting att skriva om just nu så jag tänkte göra lite smygreklam och skriva dom bloggar jag följer. skriver inte alla men några kan jag bjussa på:
blondinbella
elwnr
miranda

caroline lidman
kicci
lifebylisa
moderniteter
fashiongeeek
thatshot
andrea

nailpolish
pehs
lisaplace

nu måste jag fortsätta med min powerpoint sak, ciao!

Kommentarer
Postat av: ELLE!

jag som trodde att du var en av mina trogna läsare sofaja! :O

2008-02-22 @ 21:40:52
URL: http://elnroverd0se.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

ooh, viste inte ens att du hade din blogg fortfarande. jag är ledsen :(
men när man klickan på länken till din blogg så står det att den inte finns :/ men i fall att du grejjar det så är jag åter igen din trogna besäkare!

2008-02-23 @ 00:03:26
URL: http://sofjo.blogg,se
Postat av: elle

nejmen jag skaffade en ny för ettag sen, fast igår fick jag en konstig kick och tog bort den, men nu ångrar jag mig :O

2008-02-23 @ 13:03:28
Postat av: Sofia

men hallåå, du får ju säga till om du skaffar en ny. annars vet jag ju inte. skaffa en till så skriver jag dit den :D

2008-02-23 @ 13:14:30
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0