tro det eller ej?

but i´m back! trodde att det skulle bli den enda gången som jag bloggade. men nej, jag var så uppskattad att hon valde att ha med mig igen :)

i dag i allafall så har jag varit i skolan idag, det var sisådäår jättekul. jag skulle ha redovisat idag men min partner hade en förfärlig hosta spå hon kunde inte komma.  min CP-LÄRARE(no offens to alla lärare) sa att det var sista chansen att redovisa idag och hon höll på att tvinga mig att redovisa själv, men då tänkte jag "no way!". men jag gick in på lektionen ändå. sen till min stora förvåning(och underbara!!) så hade hon förväxlat våran klass med en annan så jag behövde inte redovisa!!  PUUUUH!!
sen så klippte jag sandra i min klass. jag skulle tunna ut håret, men jag höll på att ta fel sax =O. hahahaha tänk om jag hade gjort det?!  då skulle min lärare dödat mig! sandra oxå för den delen!

och i morrn så ska jag åka till min pappa uppe i sollefteå klockan 10:35. det är den tiden jag kommer vara på busshållplatsen, om nån vill komma och fota mig,) jag ska vara där i en vecka. sen när jag kommer hem ska jag rå-shoppa!! tihi vad roligt!

just nu:

david håller på att bräcka en tröja!  det förekommer lite stön hör bak oxå, inte trodde man att 2 skulle ha sex bakom mig =O
sofia är och hämtar alexandras lillasyster evelina med snigeln. cute        anledningen att hon är och hämtar henne och inte alexandra är att alexandra och david var inte i duschen och snuskade till sig rejält. vitt på golv,vägg och tak och även där bak. TADAA!

ikväll:

vi ska  till lillsjön i kväll och supa och grilla. sååå hett!!  vi ska vara så kallade idomin-katter som fli**sen. HAHA
nämner tyvärr inga hela namn på grund av osämja i vallentuna.
jag är sååå bra på att ljuga (A)
nej, men vi ska ha det trevligt med några gamla nära och kära=D

EXAKT NU: är det dags för mig att lägga av :D  tihi 
                                                                                               // EMMA JULIA AXH (the very best)


image72


 


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

hoppas emma kommer att blogga mer i framtiden
älsckar hennes inlägg:)

2008-02-24 @ 13:37:55
Postat av: Sofia

mja, vi får se. hon är så himla dyr :/

2008-02-24 @ 13:46:10
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0