the hills

jag vill bo i L.A, jag vill ha ett bra och roligt jobb, jag vill ha råd med massa kläder hela tiden, jag vill bo i ett gigantiskt hus med pool, jag vill vara 20 år, jag vill få blommor som är stora som en buske! jag vill leva som dom gör i the hills.

men..
jag vill också åka till NY, jag vill ha en städare, jag vill ha en ny mobil, jag vill ha en macbook, jag vill inte att du ska bo i mitt huvud, jag vill åka på spa, jag vill att alexandra kommer hit nu. jag vill ha en hel andra saker också men jag orkar inte skriva upp det.

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag älskar The Hills! Skulle nästan göra vad som helst för att få leva Lauren's liv, bara en vecka i alla fall :P hehe

2008-02-26 @ 17:58:48
URL: http://mikksfors.blogg.se
Postat av: Sofia

i knooow, mycket hellre det än mitt lilla svensson liv ^^

2008-02-26 @ 18:09:48
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0