suckmucktruck

god morgon folket! (haha, som att det är många som läser min blogg) min morgon har väl vart lite sisådär.. satte klockan på 6 men gick upp kvart i 7, hoppade in i duschen, klädde på mig och sån där. gick till tåget frysande eftersom att jag bara hade legins på benen. iuförsej hade jag dubbla så det blev ju lite varmare, men ändå. jag kom till skolan ungefär halv 9 och ser att ingen jävel är här så jag ringer anna och frågar när hon kommer till skolan ooooch.. det visar sig att vi börjar halv 10, åh vilken lycka! för att slippa att bli utskrattad av henne så sa jag att jag va hemma, moahaha. -.-' så nu sitter jag här typ en timme innan vi börjar och kollar på disney chanel där det är herkules. det är faktist helt okej ändå, vi har verken disney chanel hemma hos mamma eller pappa. men förutom det så suger det, hela dagen kommer säkert suga. medans jag tvingas till skolan för att göra lite rest uppgifter och shit ligger sophia hemma och sover bort hela dagen, damn you. tänkte ringa och väcka henne men så elak får jag nog inte vara.
fast det skulle ju vart kul (;

ikväll ska jag se på gg med alexandra och emma så det kommer ju kanske inte suga, men allting fram tills det. istället för att käka bj ikväll så ska vi göra fruktsallad, lär ju bli rätt ogött! juste, emo ska klippa alkos hår också har jag bestämt. klippa upp det och grejja. hon är överlycklig ;) vet inte riktigt om hon vet om det iuförsej..
men innan allt detta så måste jag väl plugga för jag har en svag känsla av att vi har nått litet prov i morgon. oh well, går nog bra ändå.

xoxo, you know you love me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0