stan

ja då är man alltså på söder och är barnvakt åt en söt teobeo. jag åkte hit vid halv 3 tiden men väl på tåget så fick jag ett meddelande ifrån lina (teos mamma) att dom skulle gå ut på en promenad och att jag skulle ringa när jag var påväg. och det gjorde jag, då visade det sig att dom skulle vara ute i typ 1½ timma. suck tänkte jag, fast ändå bra för då skulle jag kunna gå runt där och kolla på lite kläder. det blev söta underkläder och ett orange nagelack som fick följa med mig hem idag, hade bara 300 kronor så nu är jag pank.. som vanligt -.-'
just nu sitter jag med myskläderna på, kollar på min älskade kanal disney chanel med grisen t och käkar lite chips. inte så bra gjort av mig men det är ju trotts allt helg (a)

lina: här kommer ett fläskberg
teo: jag tycker du ser ut som en grekisk gudinna
jag gillar honom, han är så söt!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0