rubrik?

har precis käkat klart en sen middag hemma hos papi, blev lite onyttigt där med tacos :/ men jag ska nog låta mig själv äta lite gottit på helgerna, men sen på vardagarna så ska jag vara nyttig som satan!
insåg nyss att min pappa är bra och jäkligt rolig när han väl får till det, och det händer inte ofta kan jag säga. ska bli roligt att se när han kommer igång med allt som måste ordnas här hemma. kommer nog bli snyggt :)

ikväll blir det att vara med alexandra och emma, vi ska nog ta en sväng to the city lindholmen och träffa maggan. :) blir nog ruuligt, as usual. dom är två härliga chicks och max är inte så pjåkig han heller!. men nu måste jag göra mig iordning och nu ska jag inte missa tåget som jag alltid råkar göra! men det är inte mitt fel, det är sl´s. men det behöver jag nog inte definera mer, skrev ju ett inlägg om det i morse. (a) haha..

hanson - misery
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0