rubrik unknown..

igår rullade det på ganska bra faktist, hade prov som gick praa och sen bar det av till centrum där jag lovade att vänta med emoma en stund för att senare gå till ica och möta alexandra för att köpa grejer till våran fruktsallad, men sen kom mamma mikko och med henne hade man en del att snacka om i och med att man inte träffat henne på år och dar. sen efter att alko ringt mig och frågat vart fan jag var så bar det av till ica. men.. mötte katten mirre på vägen så hon uppehöll mig lite med sin glada stämma, hahah. how ever, när jag kom fram till ica så va tamefasen maggen där och han skule tydligen följa med hem till mig och kolla på gg, blev en aning chockad men det gick över efter ett tag.

vi gick till slut hem till mig efter en lång stund av frukt väljande(?). drygt en timme efter kom emo och spridde glädje ^^ vi hade förjävla tråkigt och va sjukt hungriga hela bunten så vi bestämde oss för att jag och alexandra skulle åka och köpa en otroligt onyttig sak som jag inte tänker skriva.. och det gjorde vi, på hennes moppe. det var väl inte sådär jätte vältänkt men det gick ändå. fick åka med klumpen under armen hela vägen hem och gissa om jag frös! fy satan. men det va värt det när vi kom hem, gott vare också för den delen. lite kall dock.
men nu ska jag helt seriöst inte käka nått mer onyttigt. men på helgerna är det helt okej att äta lite (läs riktigt ordentligt nu alexandra, det är okej!) sen vid tio i åtta började vi skära fruktsalladen och gick upp på rummet.
åh va det var bra gg igår!

förövrigt fick jag ett samtal av vendela nyss där hon sa att jag skulle kolla efter en vit påse sen när jag går av vid kragsta, för att sedan ta med den hem om den var kvar. ville bara informera er få läsare om det.
onödig information men det funkar.


Kommentarer
Postat av: vendiii

tack för at du sökte efter påsen min vän i missy aaa

2008-02-13 @ 21:00:22
Postat av: Sofia

så lite så toodie
miss u to men vi ses ju i helgen :)

2008-02-13 @ 21:28:23
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0