pictures

haha okej såg nyss en waaay to old bild på mig och elenor i ellinors bdb och gosh va jag såg ut! :| och jag tror minsann att jag har en orm leksak runt halsen, haha. lägger upp den och andra minnesvärda bilder ;D

   
  
 


bild 1: karolina och jag
bild 2: jag och elenor
bild 3: jag och alexandra
bild 4: jag, elenor och ellinor (fanny i telefonen)
bild 5: fotbolls laget :)
bild 6: en sommarkväll i lindholmen
bild 7: jag, min syster och oskar
bild 8: peters crew ffs!
bild 9: ett konstverk av elin och miranda om jag inte misstar mig
bild 10: jesus christ superstar, ett minne för livet

Kommentarer
Postat av: Miranda

du vet att det där var den finaste frisyren du någonsin har haft.

2008-02-27 @ 20:15:38
Postat av: Sofia

inget snack om saken!

2008-02-27 @ 22:18:23
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0