nya människor skadar aldrig

god morgon! igår vart väldigt lyckat måste jag säga. först var jag hos söderblom och käkade gott sen drog det vidade till lindholmen med glatt folk. redan på stationen träffade jag jenny och jacke, som jag då inte träffat på ett bra tag så det var väldigt roligt :) på tåget träffade jag också fanny och hennes kompis linnea och det var väldigt najsigt, har heller inte träffat henne på as länge. när vi väl kom fram till lindholmen, gården, där festen skulle hålla hus så var det väldigt mycket människor där, alla kom ju med tåget som vi tajmade in så alla kom på en gång typ. men det var en väldigt rolig fest, man dansade, snackade med människor och bara hade allmänt kul, ja gillare!

sen så började jag snacka med filip och alfred som var två härliga killar, båda går på åva så jag lär träffa dom vid tåget eller in school, eller jag tror i alla fall att alfred går där ^^  lite synd att man inte lärde känna dom mer än att snacka lite då och då eller dansa lite, men vem kunde snacka med den musiken på ^^ men how ever, jag tyckte det vart en lyckad fest. way to go jalle och johanna! fast det var också synd att jenny drog så tidigt.

igår märkte jag att det finns så otroligt många snygga killar, såå.. varför inte vara glad singel? det ska jag vara hädan efter i alla fall, inte tråna efter ett ex eller nån annan kille som jag tidigare gjort. nu ere schlut med det :)

just nu kollar jag på simple life med nicole richie och paris hilton, riktigt roligt! fast det är typ slut, men ändå.


Kommentarer
Postat av: vendelo

du är för snygg för idioter!

2008-02-17 @ 15:23:28
Postat av: Sofia

n so are u!

2008-02-17 @ 17:17:02
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0