lyckad fredag

igår blev ju inte så lyckad som man hade hoppats på. jag, alexandra och emma tog tåget mot lindholmen, och sen när vi kom fram så blev det en tur till macken med jerry, alexander och maggan, och sen hem till landqvistarna där david och peppi var. där hände väl inte så där jätte mycket. vi spelade lite kort (tills alex dampade ur och började kasta kort) och sen så.. aa sen hände det inte så mycket mer. råkade släppa ner kytten i källaren vilket inte var så bra eftersom att det tydligen fanns råttfällor där nere. sen bar det va hem och närman kliver av tåget så mötte jag glatt folk! nämligen miranda med hennes "gang" och det var nog höjd punkten med kvällen, eller i alla fall det roligaste. fick höra om deras väldigt roliga och lyckade kväll, men efter att ha snackat en stund så bar det av hemåt till en varm säng! slocknade nästan på en gång, mycket skönt.

idag ska jag in till stan och vara barnis till min kusin teo, blir nog kul eftersom att jag annars antagligen bara hade suttit hemma och tråkat. men men mer om min blivande kväll senare, i fall att det finns nått intressant att skriva om dvs. :)
nu måste jag duscha och grejja, ciao!


Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahaha, åhnej. var jag fortfarande lite borta när vi träffade dig? (a)
den där teo, är det gottesnylltaren?

2008-02-09 @ 15:06:45
URL: http://mirandainthepark.blogg.se
Postat av: Sofia

haha ja det tror jag minsann att du var :D
mjaa, der är han allt ;)
jidtgkpodfmcktg - han hälsar förresten! haha

2008-02-09 @ 19:52:55
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0