jag sökte dig & fann mitt hjärta

dagens film blir definitivt (lärde mig för ett tag sen att det inte stavasdes med e som jag alltid skrivit utan i, im good), the notebook. den kan jag starkt rekomendera! måste vara en av dom bästa filmerna jag sett. det är sån där äkta kärlek man själv drömmer att vara med om, åh.. underbart. im speechless.

image71


jaha.. då ska alltså erik och hans flickvän linnea jobba med att bygga gasmasker i småland fram tills torsdag? låter skumt men han har övertygat mig om att det är sant så i guess so. alla lycka till er då!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, det är faktiskt rätt skumt :D men vi tjänar bra, det är ju huvudsaken!
Ha ett skönt sportlov!

2008-02-22 @ 12:45:20
URL: http://lillnea91.blogg.se
Postat av: Sofia

haha jo det är en aning konstigt! jaa, jag tror erik nämnde vad ni tjänade, inte illa ;D
desamma desamma, bli inte gasförgiftade eller nått där nere nu (;

2008-02-22 @ 17:42:37
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0