it's the same old story but they just didn't realise

just jack - starz in their eyes


hej jag är en aning förkyld. kan vara för att vi (jag, emma, alexandra, david, max och lilla alexander) var vid lillsjön och försökte på att fixa en brasa så att vi kunde grilla körv. det gick inte så bra, eller jag och emma fixade i alla fall en körv var, oh happy night! dom andra vart nog en aning putta på oss eftersom att dom var tvungna att springa efter ved(?) eller gräs för att inte elden skulle slockna stup i kvarten, jag och emma vägrade. vi var väl där i sisådär en timme kanske? en halv? vet inte, ville bara komma där ifrån. inget smart drag att ta på mig mina klackskor när man ska gå i skog och lera menee det är sofia i ett nötskal. how ever så drog vi hem till landqvistarnas house och chillade fett! innan det så mötte jag eller rättare sagt sa jag till erik att sluta släppa loss på dansgolvet hos malin som bor granne med max/david och komma ut och snack lite vilket han glatt gjorde. han är en riktigt härlig prick den där erik, en av dom bästa.
vill bara tilllägga att det är en aning synd att emo drar iväg till nått ställe där dom snackar ganska kul typ hela lovet. hon är också en härlig prick förresten.

men nu ska jag sova, eller kanske kolla på tv.. förmodligen kolla på tv. ha en god natts sömn mina få läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0