h&m

image73
dom här väldigt snygga tröjorna kommer till h&m divided i mars/april. bäst att börja spara pengar för jag gillar dom alla! speciellt den andra högst upp till höger.

lite ointressant fakta:
jag var och hämtade alexandras lillesyster för ett tag sen, jag tog jaguaren.
fick nyss en het orange mössa av alexandras mamma.
david går nu förbi mig och kollar vad jag skriver.
alexandra och emma är inne på toan och sminkar sig.
jag fick nyss en het orange mössa av david bara för att jag ska skriva hans namn igen.
david sminkar sig tydligen också. big chock? inte särskillt.
evelina gastar som fan ifrån alexandras rum.
alexandra säger ifrån toan att hon ser ut som en neger. (hennes mål)
alexandra har förvandlats till en fjortis. big chock? inte särskillt.

det var allt för mig denna gång, tjo gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0