here we go again

mjaa, det var inte igår!.. faktist så var det typ i förrgår eller nått om jag inte minns helt fel.
skola snart, SUCK! pallar inte med alla jevla läxor som dom matar på oss med, damn you teachers! vi börjar med en sak och sen andra lektionen en annan, och då säger dom "ni får göra klart det ni inte hann med idag hemma" FUCK U!
men i alla fall idag har jag vart sååå duktig, så här har min dag sett ut:

10.30: vaknade
11.00: städade huset lite halvdant
12.40: gick ut på en lång promenad (power walkade)
13:10: kom till macken, ringde alexandra och sen pissade jag lite
13.30: mötte upp alexandra i centrum för att sola
14.00(ungefär): hoppade på tåget och sen gick hem
sen så har jag duschat, sminkat mig och grejjat lite som är mycket ointressant att skriva.

just nu sitter jag hemma hos david och max och lyssnar på "max diss". alla är sååå roliga måste jag nog säga.
max, david, alexandra och alexander sitter i vardagsrummet och kollar på grannfejden, woho! så förjävla tråkigt.
han den där daggen håller på att gagga om att det var civilpoliser här och sånt boring snack.
juste, vi har haft en liten barngeni kväll också. mycket trevligt, fast det blir aldrig så att man spelar klart för ma blir avbruten av datafan.
skulle vart med miranda ikväll men det blev visst inte så, buhu! har inte träffat henne på gööör(göteborsk dialekt) länge jö :/

aja nu ska jag inte tråka ut er med mer text att läsa, ska se till att få liv i alla barnen här hemma. hare gött!

Kommentarer
Postat av: Miranda

now your talking like a real bloggerska, power walkat och hela köret :) jaa.. det va ju lite trisst att det inte gick som planerat :'(

2008-03-01 @ 14:33:16
Postat av: Sofia

hahah, im working on it ;D jo, men nästa gång! :) (som alltid skjuts det upp)

2008-03-01 @ 16:26:53
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0