hat mot sl

god morgon! jag har haft en sjukt bra morgon. jag vaknade på en gång och allting flöt på som det skulle, men.. sen kommer det jeevla tåget typ 4 minuter för tidigt! så självklart missar jag det, helvete. och nu kommer jag missa en halvtimme av idrotten :/ vi som ska åka skridskor idag. har inte gjort det på år så det kan bli kul, visa upp mina gömda talanger lixom (;

men eftersom att jag måste ta det tåget som går 14 över så kanske jag hinner käka frukost nu. ^^ eller nej förresten, vill inte riskera att missa andra också. får väl börja gå ut nu så att jag inte missar om tåget kommer en kvart för tidigt.. skulle inte förvåna mig. usch, hatar sl ibland.

well.. you know you love me. ciao

Kommentarer
Postat av: Maggiboy

haha otur där :P :D

2008-02-08 @ 18:44:04
URL: http://Maggiboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0