ge mig sommar, helst nu alltså.

image49
åh vad jag vill ha sommar. sola, bada och till sist göra allt ruuligt som jag och klein planerat. ge mig nu!

igår var faktist helt okej, eller förutom att jag fick stå vid stockholmöstra och vänta i mer än en halvtimme på att mami skulle hämta upp mig. det hade tydligen brunnit nere vid tunnelbanan så det var avspärrat, gosh så mycket stressat folk det var. helt galet. men när man äntligen kom fram till mormor och morfar så var det faktist inte så värdelöst som jag trodde att det skulle vara. åt jätte god mat och sen efter det ställde dom fram ost och kex, bland det godaste jag vet, cambozola är lätt den godaste osten och som tur var fick jag ta hem lite (;

ikväll är jag inte riktigt säker på vad som kommer hända faktist, eller jag ska hem till söderblom och käka middag för att fira två som fyllt år men sen får vi se. kanske skriver lite mer om det senare.
nu ska jag ta och käka frölle, smell you later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0