första inlägget

jahopp, då har man alltså skaffat sig en jäkla blogg. varför vet jag inte riktigt, eller jo.. brist på annat -.-' kommer antagligen inte palla skriva så mycket här men ändå, en kul grej lixom.
ja.. mitt namn är sofia sandahl, jag har skilda föräldrar och 3 syskon, vi bor tyvärr i vallentuna. går första året på åva på barn- och fritid. jag går i en hyfsat bra klass och är faktist hyfsar cool tycker ja.
på min fritid är jag nog mest med mina vänner och lyssnar på musik men tvingas dock med att plugga lite då och då *suck*. jag gillar musik som the kooks, the killers, ashley tisdale, (hanson), mariah carey, oasis, the hives, paramore, aa ganska splittrad musiksmak faktist. men ja gillare.

(måste nämna att jag har en väldigt bra vän vid namn max landqvist.)

i alla fall, i kväll har jag vart med alexandra, emma och emmas kusin nicole(?). vi kollade på otroligt braiga serien gossip girl och käkade bj, super gott men man blir så jeevla mätt på en gång bara! haha, alexandra är en av  dom roligaste människorna jag känner, och är just därför min bästavän (:

kleeeein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0