en tjej kille?

idag har det inte hänt så mycket, vi kollade klart på filmen dangerous minds och sen slutade vi kvart över elva vilket var sjukt skönt. då drog jag, emma (scarface) och sophia ner till centrum för att köpa avokade och tillbehör för att senare göra guacamole. vi drog hem till sophia, eller ph som hon nu börjat kallats, i brist på annat. men det var ruligt där, eller vi käkade i princip bara mackor och kollade på disney chanel. sen åkte jag hem och pluggade lite smått till läxförhöret som vi ska ha i morgon. KUL!

men nu, efter att linus skämt ut mig lite lagom mycket, så måste jag väl antagligen fortsätta plugga för att sedan gå och lägga mig.
men en sak först.. outsiders som går just nu på 5:an är lite smått skumt. det är en dansk, engelsk eller nått annat land, tjej som är tillsammans med en svensk tjej. fast den månglandiga tjejen är en kille? hon vill se sig som en kille fastän hon är en tjej, eller nått. svenska tjej ser henne som en kille, hon säger "hon är min man" och grejer men hur fan går det till när hon är en tjej?! är hon blind eller vadå? fattar noll.

mycket intressant inägg måste jag medge (;

Kommentarer
Postat av: erika w :))

tja sötnos ;D
din blog e bra :)
jag tycker du borde lägga in:
http://www.youtube.com/watch?v=uEP7uti0PDw&feature=related
puss, hoppas vi ses snart ;D

2008-02-18 @ 22:30:05
Postat av: Sofia

hahah, skön tjej :D
mjaa det var ju ett tag sen man träffade dig erika!

2008-02-20 @ 14:57:52
URL: http://sofjo.blogg,se
Postat av: erika :))

hhaah, visst e hon? :D
aa, allt för längesen! :)

2008-02-20 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0