cause you are the sun in my universe, consider the best when we felt the worst

ookej, i går var en minst sagt intressant kväll. det började med att alexandra kom hem till mig vid 7 tiden tror jag och sen drog vi ner till ica i regnet och handlade lite frukost och grejer. kom precis hem till gg, thank god! sen efter det så blev det lite choklad och saker vilket var trevligt och efter ett tag så blev vi as sugna på chirre (klockan var halv 12 ungefär, men sånt händer) och linus som kom in på ett hörn hängde med för att han va godissugen. så vi drog ner till centrum och sen hem igen. när vi väl kom hem så blev det ofc chirre för full muggar och sen lite girl talk all night long, eller i alla fall fram till 3 då vi började bli lite pömsiga. alexandra säger nu att jag ska nämna att hon låg lite halv död och spelade tetris (alexandra: som jag är grym på). hon är inte så himla bra med vi kan låtsas att hon är det. (jag utesluter en stor del av kvällen pga hälsosamma skäl)

however så blev det en god natts sömn och vi vaknade vid halv 12 då telefonen ringde, jag är ledsen om jag skrämde livet ur dig med min härliga morgon röst felix. sen blev det en frukost till filmen the holiday, urbra film! sen blev det lite mer chips och just nu så biffar vi oss lite on my room och alexandera ska strax göra sig i ordning för att åka to the hood (täby) och snäll som jag är så får hon låna min jacka och mitt + kort, god im sooo nice to her. så medans hon är i där och mesar sig ska jag vara home och bara vara, skönt? mjo visst! men sen kommer hon ju tillbaks..

just nu:
alexandra kollar på nått naturprogram och jag sitter och försöker komma på nått vettigt att skriva.
äsch då slängen in en låt istället för att skriva mer

melee - built to last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0